tak na chłopski rozum
otwierasz maskę, zamykasz auto(drzwi kierowcy można zostawić otwarte)
wyciągasz aku, zamykasz maskę, na końcu zamykasz drzwi kierowcy
tak na chłopski rozum to se nie da przyjacielu bo próbowałem i zaczął mi wyć alarm :P
może i mozna ale nie wiem jak :P :cry: zresztą....póki co odpala a jak siądzie to się wkr.....i kupię nowy bo i tak kiedyś trzeba :diabelski_usmiech :helm pozdrowinka
A są tacy? W Skodzinach chyba zawsze taki jest, "na wsiakij słuczaj" .
A poza tym może i nie ma w drzwiach "dzyndzli", ale w instrukcji jest pokazane, gdzie jest pokrętło, które można przy otwartych drzwiach np. kluczykiem, czy wkrętakiem o 1/4 obrotu przekręcić i zamknie się tak, jakby "dzyndzel" wcisnąć. Wygląda to tak samo, jak blokada "antydzieciowa", tylko jest w innym miejscu.
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
w innym watku napisałem, ż dzis odpalił od ręki więc póki co nowego aku kupowac nie będę ale na następna zimę się nie obędzie....z tym ładowaniem to nie jest tak rózowo gdy nie ma się garazu :P
Mnie też dziś odpalił od ręki, ale nie zamierzam latać po parkingu pod firmą wieczorem z kablami. Tym bardziej że po naładowaniu akumulator miał 12,8V max. i zaraz spadło do 12,4V.
Super_Be, o bosszzeee chyba nie każesz mi stać przy takim mrozie i dłubać przy drzwiach śrubokretem :?: :twisted:
A kto mówi o dłubaniu? 8) to jest na samym wierzchu, jak otworzysz drzwi - nieco powyżej zamka (przynajmniej u mnie). Wkładasz tam koniec kluczyka i siup!
Zamieszczone przez abstinent
Super_Be, nie chodzi mi o OII, ale już SII chyba tak
Bynajmniej absolutnie wykluczone :twisted: . W miejscu, gdzie w Octach dziurka od klucza jest na widoku, u mnie po prostu trzeba zdjąć zaślepkę 8) .
Zamieszczone przez abstinent
no i reszta super francuskich bolidów
Tzn. że co :?: Że SII to niby "super francuski bolid"? :shock:
A poważnie, to nie kojarzę auta, w którym nie byłoby podobnego patentu, jak u mnie, nawet jeśli po klamkach za ChRL nie widać, gdzie taka dziurka mogłaby się znajdować.
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
Pudło :P . Chyba najsłynniejszy "samochód na kartę", czyli Laguna, podobnie jak np. Toyoty, Suzuki i nie wiem, co tam jeszcze, mają wysuwany z karty awaryjny, zwykły metalowy kluczyk - a w drzwiach podobną zaślepkę, jak u mnie.
Bo tak choćby na chłopski rozum: jeśli padnie sterownik centralnego zamka (a przecież nigdy i w żadnym samochodzie nie można tego wykluczyć), to jak dostać się do samochodu, który nie ma możliwości czysto mechanicznego otwarcia? 8)
Pudło :P . Chyba najsłynniejszy "samochód na kartę", czyli Laguna, podobnie jak np. Toyoty, Suzuki i nie wiem, co tam jeszcze, mają wysuwany z karty awaryjny, zwykły metalowy kluczyk - a w drzwiach podobną zaślepkę, jak u mnie.
Bo tak choćby na chłopski rozum: jeśli padnie sterownik centralnego zamka (a przecież nigdy i w żadnym samochodzie nie można tego wykluczyć), to jak dostać się do samochodu, który nie ma możliwości czysto mechanicznego otwarcia? 8)
:shock: no to mnie załatwiłeś
a dostać się mogą....
pewni magicy
1.Jeśli masz syrenę z niezależnym zasilaniem to po zdjęciu klemy włączy się alarm. W takiej sytuacji trzeba ją wcześniej wyłączyć specjalnym kluczykiem dostarczonym z alarmem. Jeśli masz alarm fabryczny to nie powinno być z tym problemu.
Witam,
podpinam się pod temat.
Za kilka dni zostawię na 2 tyg. samochód pod chmurką. Co kilka dni się przejadę, ale coś czuję, że i tak będę zmuszony naładować aku.
Poprzedni właściciel auta nie wyjmował akumulatora (ma 4 lata). Czy grozi mi wycie? Nie jest to chyba fabryczny alarm, mam małą instrukcję z nazwą MOBITEL, ale nie znalazłem informacji o akumulatorze. Alarm załącza się wraz z zamknięciem drzwi (np. z pilota).
Mam plan wyłączyć alarm, wyjąć aku, zamknąć drzwi kluczykiem (tzn. zamkiem od strony kierowcy). Czy tak się tego nie robi? :wink:
Nie chcę po 4 miesiącach męczyć poprzedniego właściciela, na pewno z tego co napisałem wywnioskujecie, czy to fabryczny alarm, czy niekoniecznie - aha i są czujniki ruchu w środku.
Z góry dzięki za pomoc.
PS Tu coś podobnego jest, ale wolę się jeszcze upewnić:
autoLamer, fabryczny ma przycisk na słupku środkowym od strony kierowcy. Dokładany tego nie ma. Pod maską masz syrenę i kluczykiem trzeba ją najpierw wyłączyć.
Na słupku środkowym od strony kierowcy niczego nie mam, mam jakieś małe ustrojstwo podłączone kablami, które wyłazi obok włącznika świateł, a dokładniej obok ustawiania wysokości świateł.
Pytanie w kwesti formalnej: mam dwa przyciski na kluczyku:
- jeden zamyka drzwi i włącza alarm
- drugi otwiera drzwi i wyłącza alarm
To chyba dobrze kumam, teraz inna kwestia:
Gdy zamykam drzwi kluczem w drzwiach kierowcy (przekręcając w prawo), to zamykam drzwi i włączam alarm, a w lewo tylko otwieram drzwi, ale nie wyłączam alarmu, tak? Uruchomiłem silnik i zaczął wyć :wink: No to ponownie zamknąłem w prawo, otworzyłem w lewo i włączyłem drugi przycik. I już nie wył. Nigdy nie miałem centralnego, więc takie pytania...
PS
Nie mam kluczyka, więc koleś zapomniał mi dać kluczyk do alarmu, chyba że mówisz o kluczu typu "dziesiątka" to mam
Komentarz